PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Procedura zakupu produktu

Procedura zakupu produktu

Procedura zawarcia Umowy sprzedaży – zakupu produktu/ów.

Zamówienia w Sklepie można składać przez siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę, natomiast bezpośredni kontakt telefoniczny ze Sprzedającym odbywa się zgodnie z datami i godzinami podanymi na stronie sklepu.

1. Klient składa Zamówienie poprzez dodanie Produktu do koszyka.

2. Po dodaniu Produktu/ów do koszyka Klient otrzymuje informację: Kontynuuj zakupy / Przejdź do koszyka, wówczas korzysta z wyboru. Może powrócić do dokonywania dalszych zakupów lub zweryfikować dodane do koszyka produkty: przeliczyć cały koszyk, ewentualnie dokonać zmian bądź usunąć jego elementy. Może także zapiasać zawartość koszyka lub przejść do  opłacenia Zamówienia, realizując KROK 1 (wybór form płatności i dostawy), klika wybrane przyciski i uzupełnia: kraj dostawy, forma wysyłki i płatności.

 

3. Po dokonaniu w/w wyborów, znając całkowitą wartość zamówienia, Klient składa Zamówienie, klikając przycisk opatrzony słowami ”Do kasy”, po czym realizuje on KROK 2 (szybki zakup lub rejestracja/logowanie). Wpisuje niezbędne dane do wysyłki/dane użytkownika, opcjonalnie „chcę założyć konto w sklepie” i dane firmy. Kolejno zaznacza wybrane zgody (zgody formalne są warunkiem poprawnej realizacji zamówienia) i przechodzi do jego potwierdzenia.
 

4. Poprawnie wypełnione zamówienie przenosi Klienta do KROKU 3 (potwierdzenie zamówienia). Na tym etapie Klient może jeszcze zmienić dane do: wysyłki, dostawy, faktury i formy płatności. Istnieje także możliwość wpisania indywidualnych uwag do zamówienia i po wyrażeniu dwóch zgód formalnych przechodzi do Zamawiam i płacę.
 

5. Przy prawidłowym wypełnieniu Zamówienia Klient jest już na KROKU 4 (podsumowanie złożonego zamówienia). Na tym etapie jest możliwość: wydrukowania zamówienia, opłacenia go, przejścia do strony głównej, wylogowania się.

 

6. Przyjmujemy, że dzień zapłaty, to dzień wpływu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy, a dana umowa ma charakter jednorazowy, co oznacza, że Klient składając nowe Zamówienie zawiera nową Umowę.

 

 

 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu