Zamówienia w Sklepie można składać przez siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę, natomiast bezpośredni kontakt telefoniczny ze Sprzedającym odbywa się zgodnie z datami i godzinami podanymi na stronie sklepu.
1. Klient składa Zamówienie poprzez dodanie Produktu do koszyka.3. Po dokonaniu w/w wyborów, znając całkowitą wartość zamówienia, Klient składa Zamówienie, klikając przycisk opatrzony słowami ”Do kasy”, po czym realizuje on KROK 2 (szybki zakup lub rejestracja/logowanie). Wpisuje niezbędne dane do wysyłki/dane użytkownika, opcjonalnie „chcę założyć konto w sklepie” i dane firmy. Kolejno zaznacza wybrane zgody (zgody formalne są warunkiem poprawnej realizacji zamówienia) i przechodzi do jego potwierdzenia.
4. Poprawnie wypełnione zamówienie przenosi Klienta do KROKU 3 (potwierdzenie zamówienia). Na tym etapie Klient może jeszcze zmienić dane do: wysyłki, dostawy, faktury i formy płatności. Istnieje także możliwość wpisania indywidualnych uwag do zamówienia i po wyrażeniu dwóch zgód formalnych przechodzi do Zamawiam i płacę.
5. Przy prawidłowym wypełnieniu Zamówienia Klient jest już na KROKU 4 (podsumowanie złożonego zamówienia). Na tym etapie jest możliwość: wydrukowania zamówienia, opłacenia go, przejścia do strony głównej, wylogowania się.
6. Przyjmujemy, że dzień zapłaty, to dzień wpływu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy, a dana umowa ma charakter jednorazowy, co oznacza, że Klient składając nowe Zamówienie zawiera nową Umowę.